Nog een kleine bonusdag

12 september 2019 - Wateringen, Nederland

Met veel plezier heb ik de afgelopen tijd voor het eerst een reisverslag gemaakt over ons avontuur in en om Berlijn. Nog steeds hebben we niet alles gezien maar zijn we voor nu tevreden met wat we allemaal hebben mogen bewonderen. Wat hebben we genoten van ons fantastisch avontuur, dit hadden we echt niet willen missen.

Ontbijtje bij de Mc DonaldLekker wandelen in de natuurBeeld bij nachtKerkjeDiner time

We vertrokken rond half 10 vanuit ons onderkomen van de afgelopen week. We hadden niet veel eten meer in huis om een behoorlijk ontbijt van de maken dus zijn we naar de McDonalds gereden om daar een heerlijk ontbijt te nuttigen. Met een volle maag konden we onze weg vervolgen naar ons laatste logeeradres.  Op dag negen zijn we naar vrienden gereden die zich hebben gevestigd in Lichtenfels - Fürstenberg, een klein dorpje in de deelstaat Hessen. Voor degene die er een beeld bij willen, het ligt vlak bij Winterberg. Bij aankomst hebben we onze spulletjes in het hotel gelegd en moesten we een heel eind lopen naar Yvo en Linda... gewoon de straat oversteken. We kwamen het hotel uit en daar zagen we Ivo al in de deuropening staan, wat geweldig om deze lieve mensen na jaren weer eens te zien en spreken. Na wat te hebben gedronken zijn we een kleine wandeling gaan maken voor we gezellig met elkaar hebben gegeten. Bij avondlicht wat leuke plaatjes kunnen maken maar dan de volgende dag!

Omgekeerd huisMocht je nodig moeten, wees gewaarschuwd ;-)Sloss WaldeckSperrmauer met Sloss Waldeck erachterLaatste foto van de vakantie

Dat was gewoon een bonus dag, we werden door het mooie Waldecker land gereden. We kwamen ogen en oren te kort, Yvo kent de omgeving al zo goed dat hij veel over de omgeving wist te vertellen. Die man bezit de kracht om gepassioneerd te vertellen in Jip en Janneke taal, iedereen snapt waar hij het over heeft echt fantastisch. We hebben echt genoten van deze dag en wat fijn om lekker bij te praten. We zijn geprikkeld om zeker terug te komen, wat een prachtig gebied. Yvo en Linda dank jullie wel voor deze onvergetelijke dag in jullie mooie dorp, wij komen graag terug ;-)

Tot een volgende reis, we hopen dat jullie ons dan weer volgen

Dirk en Sylvia

1. Thea:
    13 september 2019
    Dank je wel voor de leuke reisverhalen. Het was reuze leuk om jullie te volgen. Liefs Thea
  2. Sylvia Hartman:
    Graag gedaan ;-)
  3. Joanne Wassenburg:
    13 september 2019
    Dank je liefie voor de beeldende verhandelingen.
    Heb er van genoten.
    😘❤😘
  4. Veertje:
    13 september 2019
    genoten van je fotoos en je vakantie verhalen, dankjewel...
    wat gaat zo'n vakantie snel om hè, lievud?! ❣️
  5. Sylvia Hartman:
    14 september 2019
    Graag gedaan, zo kan ik zelf ook nog eens terug kijken ;-) Fijn te lezen dat jullie het leuk vonden om ons te volgen, we gaan zeker nog eens terug naar Berlijn
  6. Xandra:
    14 september 2019